1円もかからなくて効果抜群の綺麗術

年齢を重ねると肌や髪の美しさは衰えていって、見かけの美しさはどんどんなくなっていきますね。

どんなにメイクをしても、最新のネイルをしても、高価な服で着飾っても、脱いでしまえばそれでおしまい。

 

でも年を重ねるごとに上品で洗練されて見える方法があります。

しかも1円もかからなくて、いつでもどこでも綺麗に見える方法が。

 

美しい姿勢と立ち居振る舞い

 

これはお店では売っていません。

今日やって明日からすぐに綺麗になれるわけでもありません。

日々の積み重ねが未来の自分へのプレゼントになります。

10年後もその先もずっと綺麗でいたいと思ったら、高い服を買うよりも綺麗な姿勢を身に付ける方がよっぽどいいと思いませんか。

早く始めればそれだけ早く身に付きます。一度体で覚えたものは忘れません。

 

なんてことない立ち姿って意外と筋力がいるもの。プルプルします(笑)
なんてことない立ち姿って意外と筋力がいるもの。プルプルします(笑)

お写真の掲載にご快諾いただいたのはトータルブラッシュアップコースを昨日終えられた千葉県のMさま。

もともと綺麗なおみ足ですがさらに長く美しく見えますね!!

 

M様、今もとても美しいですがこれからもずっと美しくいられますように♪

ありがとうございました!

コメントをお書きください

コメント: 3
  • #1

    Vincenzo Pellegrino (木曜日, 02 2月 2017 23:06)


    Howdy! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website? I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at options for another platform. I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

  • #2

    Clint Isaac (金曜日, 03 2月 2017 03:09)


    I'm gone to inform my little brother, that he should also pay a visit this web site on regular basis to take updated from latest news update.

  • #3

    Jada Alejo (土曜日, 04 2月 2017 05:48)


    I have been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.